Translate

lørdag den 6. april 2013

Skal det laves sort/orange?

Efter det hjemlige lav-nyt-soveværelse-projekt (se evt. indlægget French manicure gone wrong) havde neglene vist kendt bedre dage! 2-3 stykker var knækket eller blevet hakket i hjørnet og frem kom derfor min 3-i-én, som ellers ikke havde været brugt i umindelige tider. Klip-klip af med neglene og på med et lag klar lak, slut-prut....

Og endelig weekend med god tid til en ny omgang manicure :-D

Jeg valgte at smide et par lag sort lak på (Black Platinum fra Sally Hansen). Dog ikke på ringfingeren, som fik en gang orange i stedet.

Dette blev så underlaget for min fine, nye Rimmel Cocktail Colour 120 Shirley Temple (den orange), som jeg ikke havde fået prøvet endnu.

De der cocktail lakker - I LOVE THEM :-)


 
Og herunder et billede af lakkerne:
 
God weekend!
 

2 kommentarer:

  1. Det ser supergodt ud ovenpå sort, og jeg er jo osse' vild med accentneglen ved du. Nemt og effektfuldt - det ka' vi godt li'. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemmerlig! Jeg synes, det nærmest ligner guld, men i noget lys ligner det bronze. Synes den er ret fed :)

      Slet