Translate

mandag den 16. september 2013

Oprydning i lakkerne - what to do?

Jeg var lidt træt af at have nogle lakker i samlingen, som jeg aldrig fik brugt og så havde jeg heller ikke noget overblik over, hvor mange uafprøvede lakker jeg havde (det viste sig at være en del). En oprydning var derfor på sin plads!

Mine lakker blev inddelt i 3 kategorier:
  1. Dem jeg bruger og kender
  2. De nye og uafprøvede
  3. Dem som jeg ikke bruger af den ene eller anden årsag
Kategori 1 blev blot sat pænt på plads i min skænk.

Kategori 2 blev sat til side med en plan om at prøve dem og blogge om dem.

Kategori 3 ved jeg ikke, hvad jeg skal stille op med. Der er nogle spritnye toplakker imellem, som aldrig er brugt, da de fulgte med et sæt (og jeg har en bestemt toplak jeg altid bruger). Der er lakker, som er prøvet én gang og som jeg ved, at jeg ikke kommer til at bruge igen. Der er også et par gamle lakker, som jeg ikke engang ved om de kan bruges.

Kategori 3 har endda potentiale for at vokse, når jeg får testet de uafprøvede lakker...

Hmm, hvad stiller jeg op med kategori 3? Skal de bare høvles ud? Skal de foræres væk? Til hvem? Skal jeg udtænke noget spas? Forslag modtages meget gerne :)

Nogle af de uafprøvede lakker


Overskudslakkerne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar