Translate

torsdag den 17. juli 2014

Slut med strandvasker

Jeg har i nogle uger haft de kedeligste negle kun med shellac bare for at beskytte mine negle og med en lys farve (French Pink fra Depend) - af min negleguru døbt strandvaskernegle. Ikke uden grund, for damn en gang blah :-D
Tiden/overskuddet har bare ikke været til de helt store kunstneriske penselstrøg.

Men så skulle der ske lidt og jeg valgte egentlig bare at pynte lidt på den kedelige French Pink med en gang tape på skrå og så på med Cute Coral lakken fra Max Factor (den er ny, så nu skal den dælme også bruges).

Derefter en blomsteragtig kreation i sort og turkis ude på den halvdel af neglen, som stadig bare var French Pink.

Syntes det blev helt okay sommernegle, som jeg godt kunne være bekendt til aftenens date med min kæreste :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar