Translate

lørdag den 23. marts 2013

Gæk gæk gæk

Længe havde jeg tænkt, at når påsken nærmede sig, skulle jeg fabrikere påskenegle og jeg havde derfor et par idéer, der lå og ulmede... Og nu var det så tid til at få dem frem i dagens lys :-)

Der blev linet neglelak op, som skulle bruges som "grundfarver" og male, male, male, så tog påskeneglene langsomt form.

Den ene negl skulle have en kylling på. Jeg ville også have Confettis fra L'oréal i brug, da den kan få neglene til at ligne de der påskeæg, man kan spise, hvor der er små pletter på (ved ikke lige hvad de hedder)...


Her er de lakker, der blev brugt som "grundfarver"

Billede taget efter der er lagt et enkelt lag lak









2 kommentarer:

  1. WOW!!! Det er bare superflot, håber du har dem i morgen så jeg kan beundre dem i virkeligheden. Jeg har lakeret mine negle gule - gisp, det er seriøst gyseligt! - og så skal jeg lege med tape og grønt glimmer i aften.

    SvarSlet
  2. Det har jeg ;)
    Uh, er spændt på, hvad du får lavet.

    SvarSlet