Translate

onsdag den 5. marts 2014

Endelig virker stemplet!

For længe, længe siden (over et år siden faktisk) købte jeg diverse ting og sager til at kunne stemple på mine negle. Hidtil har jeg ikke skrevet et eneste indlæg om mine erfaringer med dette grej ene og alene fordi det overhovedet ikke har virket for mig... før nu :-D

Min negleguru havde fået det til at virke med selve mit stempel, så det blev jo udelukket, at det kunne være den, der var noget galt med...

Derfor satte jeg mig for at få skidtet til at lykkes for mig og jeg øvede og øvede og fandt efterhånden fidusen med ikke at skrabe overskydende lak af for hårdt, tilpas arbejdshastighed til at farven kunne samles op og overføres til neglen inden det ultratynde lag tørrede osv.

Til selve manicuren valgte jeg et helt simpelt mønster, sådan at jeg nemt kunne rette småfejl o.lign. med en pensel - det viste sig, at jeg fik brug for dette, da det drillede lidt undervejs.

Men det lykkedes, hurra! Jeg kunne stemple en manicure :-) :-) :-)

Synes dog den manglede lidt farve, så de små blomster blev pyntet med rhinsten i henholdsvis pink, sølv og lysegrøn.



Okay, okay, selve blomsterne kunne jeg i princippet have lavet "i hånden" uden brug af stempel, men humlen for mig var at få gennemført det pokkers stempelværk ;-)

Som afslutning lige den smukke lilla OPI lak alene, før stempelfabrikken gik i gang. Er den ikke bare flot :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar