Translate

mandag den 3. marts 2014

Folie fra Tiger

Jeg havde købt noget neglepynt fra Tiger, hvor der lå 4 små beholdere med hver sin folie i. Dette skulle afprøves og jeg valgte folien med guldmønster på.

Instruktionen bagpå pakken blev fulgt - den var egentlig ret simpel:
1. Påfør neglelak. Lad tøre i minimum 10 sekunder.
2. Placer folie på neglen - den matte side skal vende mod neglen - riv af.
3. Gentag indtil neglen er helt dækket.

Det gjorde jeg så og tja, der kom da guldfolie på neglen, men også ret meget ud på huden - hvorfor det? Jeg havde jo ikke lak på huden :-S
Og det folie, som sad på neglen, dækkede bestemt ikke. Heller ikke selvom jeg prøvede en del gange.

Det var da noget stads! Muligvis kan det få det en chance mere en anden dag, men lige for nu var jeg skuffet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar