Translate

mandag den 28. april 2014

Min første zebra

Længe, længe havde jeg kigget misundeligt på zebrastribede negle på nettet uden at turde kaste mig ud i selv at forsøge.... Men modet kom over mig til at give det et forsøg og jeg valgte at lægge 549 Holographic Hero fra GOSH på en enkelt finger. Mens 2. lag tørrede, øvede jeg mig på et stykke papir og så kastede jeg mig over at male zebrastriber på venstre hånds negl. Det gik forbløffende godt!

Min første zebra (her på venstre hånd)

Åh åh, så kom turen til højre hånds negl og ganske som forventet var dette ikke en nem opgave! Så det blev ikke så kønt, men det måtte jo gå an. Min venstre hånd kunne nok ikke gøre det bedre alligevel, selvom jeg gav det flere forsøg.

He he, en amatør-zebra på højre hånd

Okay, efter at have prøvet at lave zebrastriberne med både højre og venstre hånd besluttede jeg, at der ikke skulle være zebrastiber på alle neglene - alene fordi det var for svært at lave på højre hånd. Så zebraneglen kom til at blive en accentnegl. De øvrige negle fik en lysegrøn farve og derpå en gang grøn glimmerlak, 150 Cutie Colada / Rimmel Cocktail Colour.



Dagen efter syntes jeg dog, at de grønne negle var lidt for kedelige og derfor måtte de peppes lidt op!

Frem med tape, en sort lak og nogle lysegrønne rhinsten og nu var jeg mere tilfreds med look'et :-)

Det endelige resultat






Ingen kommentarer:

Send en kommentar