Translate

mandag den 14. april 2014

Stempellakker og lykke-manicure

Pakke blev modtaget med 3 Konad stempellakker bestilt på Amazon - en pink, en sølv og en knaldrød.

På billedet nederst ses dog kun to af lakkerne, da den røde blev sendt med min negleguru hjem, så hun kunne prøve den.

Så måtte der selvfølgelig stemples, nu hvor mit nye stempelgrej har vist sig at være fuldt fungerende :-D

Jeg rodede alle stempelpladerne igennem og bestemte mig for et mønster med trekløvere, som fylder hele neglen.

En mellemgrøn lak blev lagt og ringfingeren fik en lysegrøn.

Den nye sølvfarvede lak blev så brugt til at stemple ovenpå den mellemgrønne og til ringfingeren brugte jeg en sort lak til stemplet.

En manicure, der forhåbenligt bringer lykke :-)

Den grønne lykkemanicure
To af de tre Konad lakker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar