Translate

tirsdag den 13. maj 2014

Hidsige racer-negle

Vi var en gruppe, som skulle ud og køre gokart og derfor lavede jeg nogle negle, som kunne passe lidt ind i dagens tema :)

Neongul blev lagt i to lag ovenpå en hvid bund (for at få bedre effekt af den neongule).

Frem kom stempelpladerne og jeg fandt et mønster til at dække hele neglen, som jeg syntes godt kunne ligne dækmønster. Dette blev så brugt tilsat stemple med sort ovenpå den neongule på hveranden negl.

På pegefingeren en smiley til at symbolisere sindstilstanden under ræs :-D

Og på ringfingeren satte jeg to zigzag-mønstre fra Nails Vinyl ned på hver side af neglen og så malede jeg sort. Dette skulle så symbolisere min taktik, sådan at jeg bare ville zigzagge mig udenom alle modstandere :-D

En lidt hidsig manicure, som fik diverse kommentarer med på vejen...


Se nu der - racernegle over det hele :-D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar