Translate

torsdag den 21. august 2014

It's a boy!

Babyblå for alle pengene!

En af mine skønne veninder havde født og vi skulle på babyvisit. For at hylde den lille, dejlige dreng, havde jeg pyntet neglene med en hjemmelavet it's a boy manicure :-)

Min Depend French Pink shellak var under alle neglene, som så blev pyntet med almindelig lak ovenpå.

Først ville jeg have stemplet på 4 af neglene og så lave en accentnegl...

Jeg fandt en stempelplade med babytema frem (Bundle Monster BM-H21 fra deres Holiday Collection) og en sut, hvor der hænger nogle små sløjfer ovenover, men grrrr det drillede mig! Så jeg endte med at nøjes med at stemple selve sutten og kun på en enkelt negl. Ovenover lavede jeg et par hjerter ved hjælp af et dotting tool.

Så måtte jeg jo være kreativ med de øvrige negle, for jeg var færdig med at stemple for den dag, nå!

På pegefingeren satte jeg tape på skrå og malede to slags lyseblå på hver side af tapen.

Lillefingeren fik en gang små prikker over det hele og tommelfingeren blev malet helt lyseblå og derefter blev der fabrikeret to hvide hjerter med dotting tool.

På ringfingeren skulle jeg prøve nye lakker medbragt fra Amsterdam-turen, nemlig GG07 Time Freezer og GG02 Compass (begge fra Flormar). De er to glitter-lakker i samme nuancer blå, hvor den ene har lidt grovere stykker glimmer og glitter og den anden har små fine stykker glimmer/shimmer. Lagt ovenpå hinanden gav det bare en perfekt bling-bling negl! Krydrede dog lige med to rhinsten til sidst ;-)

No Room For The Blues (OPI) blev brugt til stempel, små hjerter, prikker på lillefinger samt det inderste lag stribe på pegefinger.

Rock The Boat (Essie) blev brugt til tommelfingeren under hjerterne og til spidsen af pegefingeren.
De hvide hjerter på tommelfingeren blev lavet med Bleach Babe (Sally Hansen).




Ingen kommentarer:

Send en kommentar