Translate

onsdag den 8. oktober 2014

Imponerende Appeal

Så fik jeg erhvervet mig min første Appeal4 lak; 105 Whortle Berry. Spændt slæbte jeg den med hjem og skulle prøve den.

Først og fremmest: Imponerende dækkeevne! Kunne i en snæver vending gå som one-coater og det er de færreste lakker, der kan prale af det.


Derudover en nem konsistens at arbejde med og en god pensel.

Farven mindede ikke umiddelbart om noget, jeg havde i samlingen i forvejen. Som jeg sad og lagde lakken på, ville jeg beskrive den som granitgrå. Lækker, mørkegrå farve... Dagen efter i dagslys måtte mine øjne dog konstatere den til at være mørkeblå - forvirret? Det var jeg også :-D

Nå, men det ødelafde nu ikke min oplevelse med lakken, Stensikkert ikke min sidste lak fra Appeal4 :-)

Til denne manicure valgte jeg at pynte mine neglespidser med en glimmerlak, som jeg duppede på med svamp. Det var en sølvglimmer i sort lak, nr. 345 fra Depend. På ringfingrene satte jeg to lyserøde rhinsten.

Jeg syntes, det blev en god efterårsmanicure - endda i moderigtig farve :-D Med de lyserøde sten på, så skulle jeg da have haft denne manicure til Lyserød Lørdag i den forgangne weekend ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar