Translate

onsdag den 22. oktober 2014

Simpel efterårsmanicure

I fødselsdagsgave havde jeg fået en lak fra Hunkemöller, men på flasken intet navn at se. Den var en slags duochrome i en lidt bronze-rødbrunlig farve.

Jeg havde hurtigt prøvet den på en nøgen negl, hvor jeg kunne se, at dækkeevnen ikke var noget at råbe hurra for, så da jeg valgte at lade den indgå i denne efterårsmanicure, lagde jeg først et lag hvid lak under i håb om, at det ville få lakken til at fremgå flot i sin farve... Den skulle dog stadig have 3 lag for at dække.

Lakken blev kun lagt på to negle. På de øvrige valgte jeg en grøn, som kunne passe til; 813 Round And Round The Garden fra Rimmel - og den er virkelig en one-coater.

Spidserne fik sorte prikker og så kom jeg toplak på.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar