Translate

lørdag den 6. juli 2013

Shellac - status efter 1 uge

Det er lørdag og dermed en uge siden jeg fik lavet shellac (se evt. indlægget Wauw! Shellac!).

Jeg vil ikke ligefrem sige, at jeg har skånet neglene for at passe på manicuren.

Neglene har været udsat for hestepasning og ridning og desuden en dag med hestetransport, da jeg var chauffør for to ryttere, der skulle til stævne. Retfærdigvis skal det dog nævnes, at jeg ikke har været ved hestene ligeså mange dage som jeg plejer i den forgangne uge.

Derudover har neglene måtte tåle ting som åbning af coladåser og diverse andre emballage, oprydning, rengøring og endda en plante, som skulle plantes i en krukke, for blot at nævne nogle eksempler.

Manicuren holder! Den er stadig glansfuld. Den har dog et par mindre ridser, som kan ses, når man nærstuderer neglene, men det er ikke rigtigt noget man ser ellers.

Langs neglebåndet kan man godt se, at neglene er vokset lidt, men jeg synes ikke det ses specielt tydeligt.

Status er derfor, at jeg er meget imponeret!

Herunder billeder, som netop er taget:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar