Translate

tirsdag den 13. august 2013

Sommer-pang

Det var en aften, hvor morgendagen skulle stå på strandtur i det perfekte sommervejr. Jeg lagde mærke til, at mine tånegle trængte til nyt lak og jeg havde lyst til, at mine tæer skulle udstråle sommer!

Frem kom 360 Mellow Yellow fra Sally Hansen. Meget mere sommeragtig gul farve fås ikke.

Jeg havde på et tidligere tidspunkt konstateret, at gul lak alene på fingerneglene bestemt ikke var mig, men jeg blev enig med mig selv om, at eftersom mine stænger endelig var ved at skifte til en farve, der ikke var helt så bleg-fesen som franskbrødsdej, så ville det nok se okay ud på tæerne... Tåneglene blev i hvert fald penslet gule...



En times tid senere havde jeg stadig ikke forenet mig med de gule tånegle. Altså selve den gule farve var jo lækker nok, men det så bare små-fesent ud for enden af mine tæer. Rimmel Cocktail Colour to the rescue! Orange glimmerlak ovenpå - jooo tak! Og så blev jeg yderst tilfreds med resultatet :-D Lige tilpas pang- og sommeragtigt som ønsket.


Nu var turen kommet til fingerneglene. Jeg bestemte mig for, at jeg ville prøve en duo-chrome overlak (gave fra min negle-guru - se evt. indlægget Neglebeslutning og en fin gave).

Farven der skulle nedenunder blev valgt udfra den bikini, jeg havde tænkt mig at tage på næste dag og jeg fandt derfor 787 Tour De Finance fra Essie frem - min yndlingslak når det kommer til pink.

Essie lakken alene. Wauw, jeg er vild med den :-)
 
Ovenpå valgte jeg at lægge Too Close To The Sun og så skal jeg ellers love for, at der var bling-bling effekt. Jeg tog billeder på forskellige måder i forsøg på at illustrere duo-chrome effekten, men det var svært at fange med kameraet.
 
 
 




Her ses de lakker, der blev brugt på hænder og fødder denne gang

Ingen kommentarer:

Send en kommentar