Translate

fredag den 11. oktober 2013

Tapeforsøg med grøn og bronze

Jeg havde fået noget nyt tape - meget smart tape faktisk, for det bruges normalt til autolakering og jeg glædede mig til at prøve det.

Når jeg tidligere har brugt almindelig tape til neglene, så har det ikke altid klistret odt nok til ude ved neglebåndene og der kunne nemt komme et lille hul, så stregen ikke blev helt snorlige. Desuden kunne tapen nogle gange hive lidt af den underliggende lak med af...

Men det her nye tape havde ingen af disse ulemper og eftersom det også havde en blå farve, så var det også meget nemmere at se ordentligt hvad man lavede. Det mindede lidt om isoleringsbånd til ledninger, men med bedre klæbeeffekt. Imponerende!

Jeg valgte at bruge en lysegrøn lak først og så lave en skrå tværstribe med bronze.

Billedet blev først taget et par dage senere, så undskyld for det ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar