Translate

mandag den 3. juni 2013

En tur på drømmeklinikken

I sidste uge havde en veninde og jeg igen bestilt tid til deeejlig pleje hos Dream-Clinic og vi havde glædet os meget!

Siden sidst (start april - se evt. indlægget Ny Ole Henriksen fan) havde jeg flittigt brugt de indkøbte produkter og syntes selv ret godt om resultatet. Derfor var det jo spændende at høre fra kosmetologen, om hun kunne se forskel på huden... Det kunne hun heldigvis.

Vi fik scrub, rens, maske, massage osv. og selvfølgelig nogle anbefalinger til hudpleje henover sommeren. Det var igen en skøn forkælelse at give sig selv i gave.

Indkøbsposen fik også lov at få et par produkter at bære hjem. Blandt andet købte jeg ny forsyning af Collagen Booster, som jeg ville løbe tør for snart - den er jeg virkelig glad for! Også en dagcreme med solfaktor, en ansigtsscrub og en håndcreme kom med hjem i smølfehytten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar