Translate

fredag den 21. juni 2013

Neglebeslutning og en fin gave

En neglebeslutning er taget for sommeren! Fine neglelakeringer bliver lagt på hylden! Jeg kan simpelthen ikke holde lakken på mere end en eller max. to dage nu, hvor sommeren er over os og mine fingre er så meget mere i vand osv. ude ved hestene næsten hver dag. Så jeg er blevet virkelig træt af at få ødelagt den pæne manicure dagen efter den er lagt på.

Så det bliver nok lidt tyndt med negle-indlæg på bloggen sommeren over...

Til gengæld har det fået mig til at overveje, om jeg skulle investere i shellac-udstyr, men har i første omgang valgt at få lavet shellac-negle hos en professionel... Så det er jeg meget spændt på at prøve, for jeg skal se, hvor godt det virkelig holder i kombination med mit hesteliv :-)

Nå, det var lige ugens neglebeslutning ;-)

Denne uge bragte dog også en rigtig god overraskelse, da jeg modtog en gave fra min negle-guru. Nøøj, hvor spændende!

Gaven indeholdt 3 små lakker; duo-chrome overlakker i tre forskellige nuancer. De skulle så kunne lægges ovenpå en given farve lak og dermed gøre den duo-chrom. Wauw! Så fine!

Lakkerne er "hjemmelavet" af en kvinde, som min negle-guru har købt af på etsy.com.

Lakkerne har disse navne:

Too Close To The Sun - den ser umiddelbart lyserød ud i nuancen, men er også blå-grønlig når man drejer den i lyset
Beyond The Twilight - som ser grøn ud i nuancen, men skifter til pink, når man drejer den
Far Off Earthshine - den har en guldagtig nuance med skift til blå-lilla nuance

De er vildt fede. Tusind tak, søde negleguru :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar