Translate

tirsdag den 1. januar 2013

Et neglemonster skabes

Sensommeren 2012 var der, hvor jeg for alvor fandt min bøtte frem indeholdende neglelak og begyndte at bruge dem... Blot én farve, simpelt og dog så besværligt, når man ikke er vant til at smøre sig ind i sådan noget stads.

Oktober 2012 og min kommende negleguru (kollega) inviterede til negleaften, hvor jeg fik dekoreret kløerne med holografisk sølvlak og "print" i sort med guitar og noder - uha de var fine! Jeg var meget imponeret!

Nøgne negle fandt man sjældent på mig i månederne derefter, men stadig blot helt simpelt: én farve!
Pludselig skete det! Som lyn fra en klar himmel! Jeg må have fået en åbenbaring (indsæt selv guddommelig musik som underlægning her). Jeg fik lyst til at pynte de i lilla indsvøbte negle!
Det blev så til små påmalede hjerter, som jeg havde temmeligt svært ved at få formet rigtigt, små sataner!
Ta-daaaa! Jeg var yderst tilfreds og et neglemonster var skabt...


Jeg satser kraftigt på, at jeg på et tidspunkt ude i fremtiden kan se tilbage på dette første blogindlæg og med rette tænke "TØH, amatøragtige negle", fordi jeg i mellemtiden er blevet en haj til det :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar