Translate

tirsdag den 1. januar 2013

Ih, fine negleting til lageret

Forleden dag kom postbuddet endelig med pakken indeholdende de ting, jeg 3 uger tidligere havde bestilt fra det store udland. Frem med en kniv og pakken måtte lade livet - no mercy - opsprættet blev den!

Pakkens indhold:
  • To små poser med rhinsten i henholdsvis pink og hvid/klar
  • En kæmpe plade til konad stempling
Pladen til stempling har hele 238 figurer samt 30 tegn/bogstaver - den er simpelthen for vild! Det var lidt svært at fotografere den på grund af at lyset genskinner i den, men jeg har gjort et forsøg.
 
Her ses hele pladen
Her ses et tilfældigt udvalg af motiver på pladen
 
Igen et udvalg af motiver fra pladen
To poser rhinsten

I denne uge gik turen også "tilfældigvis" forbi Matas og tænk engang, de havde sørme udsalg :-D

Blandt andet kunne man vælge 2 x Sally Hansen produkter til 100 kr. - det er da et tilbud, der er til at forstå selv for en negleamatør som mig. 2 lakker blev derfor udvalgt; en kirsebærrød og en lysere blå med lidt shimmer-effekt.

Glæder mig specielt til at prøve den blå, da den ser utroligt flot ud!

Jeg er ikke så meget til røde negle, men kunne godt se, at jeg var nødt til at have en rød på lager til forskellige ting og så syntes jeg, at denne kirsebærrøde var ret lækker (er ikke til "postkasserød").

Af alle mennesker kom min kæreste med en god idé til den nyindkøbte røde lak, nemlig at kombinere med en magnetisk lak jeg har, som han godt kan li'... Bagefter hørte jeg ham med et lettere skræmt ansigtsudtryk udtale noget i retning af "Argh, jeg ved alt muligt om neglelakker, som jeg aldrig troede, jeg skulle vide!!!" Hahaha, han lytter sørme - thumbs up!

Min negleguru sendte mig en besked om, at hun havde en lille neglegave til mig. Nøøøj, jeg er spændt på at se, hvad det mon er :-)

Ih, sikke en dejlig negleuge!

2 kommentarer:

  1. Tak søde. :) Du kan godt glæde dig, det er bestemt noget du kan bruge i din efterhånden fine samling. :) Den blå er superflot og rød kan altså også være flot, f.eks. brugt sammen med tape (som jeg skylder dig) og kontrastfarvet glimmer. Det er lige før jeg bli'r misundelig på pladerne - du må snart holde en negleaften. :) Rigtig go' weekend søde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde Sanne. Jamen, jeg glæder mig meget til at finde ud af, hvad det mon er :) Jeg glæder mig faktisk til at få prøvet den røde og jeg tror faktisk den skal bruges næste gang jeg skal have nyt på neglene. Også god weekend til dig.

      Slet