Translate

fredag den 1. februar 2013

Åbenbaring og magnetisme

Jeg har fået en slags åbenbaring! Det er ikke ligefrem hver dag, at jeg kan komme med sådan en påstand :-)

Jeg har netop været i gang med en ny omgang negle-pensling og til det ville jeg prøve mit nyindkøb:
Sally Hansen 4860-07 Cherry Red

Wauw! Den var intet mindre end fantastisk at arbejde med (det var her, følelsen af åbenbaring indtraf).

Min første tanke var, at det nok skyldtes, at jeg ikke har prøvet en af de her lidt dyrere lakker før - jeg ved det ikke, men jeg var i hvert fald super imponeret over, hvor nem den var at lægge på samt dens gode dækkeevne allerede ved ét lag lak. Det har jeg lige lagt et billede af herunder. Jeg tror, jeg skal have sat nogle flere Sally Hansen lakker på min ønskeseddel ;-)

Synes farven snyder på billedet, hvor den ser ud til at have lidt orange skær over sig, hvilket jeg slet ikke synes den har i virkeligheden. Jeg prøvede at tage forskellige billeder også med en anden farve baggrund, men den røde farve blev ved med at drille mig.
 
Nå, men jeg arbejdede videre på mit projekt, efter at den røde var helt knastør, sådan som jeg har lært af nogle af de mange Youtube tutorials, som jeg har studeret ;-)
 
Jeg havde fra min kæreste fået en idé, som jeg gerne ville prøve... Frem med tape, rhinsten og min magnetiske lak (jep, jeg har nemlig kun 1 stk - amatør du ved).
 
Jeg satte tape på skrå på alle negle minus ringfingeren. Den fik i stedet en smal stribe midtpå. Desuden satte jeg to rhinsten på hver ringfinger for at give det en lille smule "mere".
 
Det er første gang, jeg har prøvet at lave mønster på neglene ved hjælp af tape. Det syntes jeg egentlig var super nemt.
 
Manicuren er ikke nær så farvestrålende, som de andre jeg har lavet på det sidste, men det gør heller ikke noget. Det er fint, at neglene er lidt mere afdæmpede at se på til en forandring :-)
 
Og resultatet? Kommer herunder. Synes godt nok den røde blev ved at drille, da den skulle fotograferes og derfor eksperimenterede jeg lidt med baggrunden osv. men jeg blev ikke helt tilfreds med gengivelsen af den røde: 
 
 



 

2 kommentarer:

  1. Det ersupersejt fundet på at bruge alm lak sammen med magnetisk lak. Håber ikke du har taget patent på det for det ku' jeg godt finde på at efterligne. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan lege copy cat ligeså tosset du vil - det var kærestens idé, da han så den røde, så det bliver ham, du skal stå til regnskab overfor mht. copyright :-D

      Slet