Translate

lørdag den 16. februar 2013

Hokus pokus?

En tur ind til byen måtte selvfølgelig ende med, at et eller andet negle-hejs blev slæbt med hjem. Denne gang en neglelakfjerner, som jeg havde set testet på nettet:
Sephora Express nail polish remover

 

Den så intet mindre end fortryllende god ud i testen, så jeg glædede mig til at prøve den.

Nede i den røde beholder er der en svamp med hul i midten, som man stikker sin finger ned i. Svampen er så våd af neglelakfjerner. Den lugter i øvrigt ikke lige så meget som "normal" neglelakfjerner.

Jeg skulle have fjernet min manicure, hvor jeg havde brugt min grå magnetiske neglelak, som jeg normalt bander en del over, når den skal fjernes. Der er noget glimmerstads i den, som bare nægter at forlade neglene! Så man må sige, at jeg satte det nye vidunder på en prøve.

Af med proppen og så startede jeg med pegefingeren her:
 

Dyppelyp med den.... og bagefter så den således ud:

Som man kan se på billedet, havde den åbenbart lidt svært ved at komme helt i bund der hvor magnetlakken havde været, men det sidste gik nemt af med en kort dyppetur igen.

Senere prøvede jeg vidunderet igen med to almindelige lakker (manicure gone wrong!), og her snuppede den enhver tænkelig rest i et snuptag.

Alt ialt en god investering, synes jeg :)

Produktet blev købt i Illum og kostede 70 kr.

2 kommentarer: