Translate

fredag den 15. februar 2013

Blåt er godt

Så skulle min blå Sally Hansen lak prøves, som jeg købte for nylig (se evt. indlægget Ih, fine negleting til lageret).

Begejstringen var lige så stor, som ved første brug af min røde Sally Hansen lak (se Åbenbaring og magnetisme). Lakken var super nem at bruge og med rigtig god dækkeevne. Her har jeg fotograferet efter at have lagt et lag på:
Ved orange pil: stadig en lille rest af "blåt mærke" efter at have klemt fingeren, altså ikke lak på huden.
Farven synes jeg er fantastisk flot! Den er en anelse mere turkis end billedet angiver samt har en smule shimmer-effekt. Jeg er helt vild med den!

Jeg valgte at abe efter en anden manicure, jeg lavede for ikke så længe siden og give neglene en gang tape på skrå og lægge mørkegrå magnetisk lak (Depend nr. 6005) på og give begge ringfingre en rhinsten. Det endte med at se således ud:



Det var min 2. gang med tape på neglene til at lave det ønskede mønster og må gentage, at det er rigtig nemt! :-)

2 kommentarer:

  1. Det ser super godt ud, er vild med den blå, den blir et hit til sommer. Rigtig go weekend, søde. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja, den er lækker den blå og jeg tænkte også straks "sommer", da jeg så den, men jeg kunne da umuligt vente til sommer med at prøve den. Også god weekend til dig.

      Slet