Translate

onsdag den 20. februar 2013

Mafiametoder og fransk i en tiger

Ups altså, har shoppet lidt igen. Jeg var ude og lede efter en gave, men stødte da selvfølgelig på lidt negle-dims, som skulle med mig hjem i hulen.

Okay, indrømmet - da jeg svingede ind forbi Aldo var det ikke ligefrem med negle i tankerne, idet det er en af mine yndlings skoforretninger, men hvem skulle da have vidst, at de havde et tilbud, der ikke var til at sige nej til?! Sko-mafiaen var ude efter mig og eftersom selve skokigget var en anelse tamt, måtte de jo tage andre metoder i brug, for at lokke en skilling ud af mig ;) Det blev så denne æske med 3 lakker til 59 kr. Det var klart den midterste, som fangede min interesse; glitter i masser af farver!


Turen gik også forbi Tiger, hvor jeg faldt over et sæt til fransk manicure, hvilket jeg faktisk ikke har prøvet at lave endnu. Nu har jeg så et sæt med det hele til det :D


Hvis ikke jeg husker galt, kostede Tiger-sættet 30 kr. og indeholder 3 lakker, fil, blyant samt en æske med 60 negleskabeloner (eller hvad de hedder).

Men fandt jeg så gaven, jeg var på udkig efter i første omgang?! Nope....

1 kommentar:

  1. Man kan aldrig få for mange glimmerlakker! Jeg har osse lige været i tiger men så ikke det fine franske sæt. Godt køb, som jeg må høreom. :)

    SvarSlet