Translate

onsdag den 27. februar 2013

Til ære for den glade giver...


Min mutters gode veninde var så sød at forære mig en af sine neglelakker, som hun ikke rigtig fik brugt. Det var fordi hun syntes, at hendes fingre blev så kedelige med den på - muligvis fordi den lå for tæt på hudfarven, den er nemlig sådan en lys brun farve / mørk sandfarve.

Jeg måtte jo straks byde ind med måder, hvorpå den nemt kunne peppes op - med lidt prikker eller andet - men den kom nu med mig hjem alligevel.

Så dette indlæg og denne manicure er til ære for min mors søde veninde - nu har jeg nemlig taget lakken i brug :)

Egentlig en ret nem negleudsmykning:
Først grundfarven (altså gaven) på alle negle. Derefter tape på og så en sort lak. Væk med tapen, frem med et dotting tool og på med små, hvide prikker. Voilà! Med lidt pynt er denne lak bestemt ikke kedelig :)

Designet har jeg oveni købet valgt at sende afsted til en konkurrence hos My Awesome Beauty, så kryds fingrene! Men først når neglelakken er tør! :D

Lakken jeg fik foræret (1 lag)
 
Herefter mønster lavet ved hjælp af tape

Så røg der hvide prikker på også

 
 
 
 
 
 
 
 
 




2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare sejt lavet! Krydser fingre for at du vinder. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Sanne. Det er lidt sjovt at være med i en konkurrence :) Har du mon selv snart farve på kløerne?

      Slet