Translate

søndag den 17. februar 2013

Holografisk prikkerunde


Et puslespil havde jeg tænkt mig at male på neglene, men det mislykkedes fuldstændigt. Tålmodigt havde jeg lavet to brikker med hver sin farve, ladet dem tørre og sat tape på til at lave den tredje brik og så var der pludselig rød farvelade over det hele, aaaarrgghhh - og jeg magtede ikke at starte forfra med samme mønster igen...

Jeg følte mig pludselig lidt uinspireret... kiggede lidt på nettet, men fandt ikke rigtigt noget, jeg ville kopiere i denne omgang.

Aha, jeg kom i tanke om min skønne holografiske neglelak fra GOSH:
549 Holographic Hero


Den blev fluks penslet på alle neglene og da 2. lag var tørt (den tørrer i øvrigt virkelig hurtigt), fandt jeg på et ret ukompliceret prikmønster, der dog ikke blev lavet på ringfingeren, som jeg gerne ville have en smule anderledes.

Først en række pinkfarvede prikker på skrå. Dernæst en række blå og til sidst en enkelt gul prik.

På ringfingrene en række med sorte prikker på skrå, men den anden vej end på de andre fingre og derefter to pinkfarvede rhinsten.

På med en toplak og færdig! Simpelt og hurtigt at lave.

Jeg kunne smaddergodt li' de lidt farvestrålende fingre, men syntes nu egentlig bedst om ringfingrene.

 

2 kommentarer:

  1. Holo hero er bare altid flot! Og prikker er så nemt at lave men alligevel så virkningsfuldt. Superfint resultat. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er VILD med den og havde ikke brugt den længe, så det var et skønt gensyn :)

      Tak - fik også et par gode kommentarer på arbejdet i dag og det var simpelthen så nemt, at det jo nærmest ikke er at regne for noget :)

      God aften!

      Slet