Translate

lørdag den 23. februar 2013

Sort bælte i glimmer


Jeg ville jo ellers rigtig gerne have benyttet mig af det nyindkøbte grej og få lavet en flot manicure ved hjælp af Konad stempling... Desværre kunne jeg bare slet ikke få det til at fungere, argh!

I stedet blev neglene malet blå med min nye yndlingslak fra Sally Hansen og derefter lavede jeg spidserne mørkeblå. Neglene fik så et "bælte" i overgangen mellem de to blå farver lavet med sort glimmerlak fra Depend.
De to blå lakker, der blev brugt
 
Her ses neglene med de blå lakker alene
 
 Det var meningen, at jeg ville sætte bittesmå blomsterklistermærker på og en lidt større på tommelfingrene, men de små klistermærker knækkede og drillede, møg!

Da det så endelig lykkedes at få smidt en blomst på den venstre langefinger, kunne man ikke rigtigt se den, hrmpf! Derfor blev der sat rhinsten på i stedet for - altså bortset fra tommelfingeren, hvor blomsten allerede var lykkedes.


 
 
 
 




2 kommentarer:

  1. Har du lavet det hele i frihånd? Det ser supergodt ud! Meget bedre med rhinstene end med blomster. Hvad var der i vejen med stemplerne? Måske jeg kan hjælpe. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep, det hele er lavet i frihånd. De to blå farver er lavet med den almindelige pensel fra selve lakken. Den sorte glimmer er lagt på med en tynd pensel.

      Uh, ja jeg har brug for ekspert-hjælp med hensyn til stempel-dimsen, så det må vi lige have os en snak om :D

      Slet