Translate

fredag den 1. februar 2013

Sprit og avisklip

I denne tid burde jeg måske have ladet min nyeste manicure inspirere af fastelavn - der kunne man helt sikkert lave noget flot og farverigt - men det endte nu med noget mere afdæmpet.

Jeg ville prøve at lave avistryk på neglene, som diverse tutorials (som sædvanligt) har vist mig er nemt at lave.

Først blev et par lag lyserød lak penslet på kløerne. Det skulle nemlig være en lys farve. Jeg brugte en H&M lak, som hedder Pink Macaroon.

Da lakken var knastør, klippede jeg små stykker med tekst ud af en avis (ca. 4 x 4 cm) og så var det frem med spritten og et shotsglas. Dyp-dyp i spritten og på med avisklip.

Okay, det her var altså super nemt!




Inspiration hentet fra denne Youtube tutorial <- klik her

4 kommentarer:

  1. Og det ser helt vildt godt ud! Er det bare alm sprit du har brugt? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, helt almindelig husholdningssprit. Overvejede at prøve med vodka :D

      En eller to af neglene drillede lidt, men jeg fandt ud af, at det var fordi jeg var for utålmodig. Man skal holde/trykke sit avisudklip på neglen i 15-20 sekunder.

      Slet
  2. Det ser virkelig flot ud. Jeg er vild med den her slags manicure. Det ser SÅ fedt ud :)
    Mvh Maja

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :)
      At det så er virkelig nemt at lave også, er jo bare en bonus.

      Slet